Post
autor: arwam » wt kwie 23, 2013 11:47
jeśli masz pompę pół elektroniczną to wał ustawiasz na znak, wałek rozrządu na liniał, a pompę wtryskową na sworzeń bodajże fi7mm po uprzednim poluzowaniu trzech śrubek na kole pasowym pompy wtryskowej, pneumatykiem nic się nie robi przy rozrządzie, najwyżej można odkręcać śrubę centralną na wale korbowym, ale to i tak z dużym ryzykiem uszkodzenia klina...
natomiast co do rozruchu to zobacz czy jak kręcisz rozrusznikiem a auto nie chce załapać czy cokolwiek z wydechu nie leci, jesli nie leci szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, a jeśli leci, to sprawdź najpierw świece żarowe i potem dopiero zaglądaj co nastaw pompy wtryskowej, taką kolejność iCi podaję bo po tym co napisałeś wnoszę że nie masz doświadczenia z dieslami.
i jeszcze jedno jak po trudnym rozruchu, już zapali, to natychmiast pracuje równo czy może jednak, się przez chwilę telepie, motor i nierówno pracuje?