M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: barto125 » wt sty 13, 2015 22:35

Poczytaj temat, na kilku ostatnich stronach było, jaką pompę najlepiej zastosować.



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: el Kozako » śr sty 14, 2015 15:05

Landi, ale ja raczej wykonam pierwotny plan TD+, zwłaszcza, że już czeka na wrzucenie :grin:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

steve87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sie 05, 2008 22:47
Lokalizacja: Łasin

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: steve87 » czw sty 15, 2015 14:56

Obrazek witam panowie, gdzie tu sie wpiac z 12v aby odpalić?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » czw sty 15, 2015 17:24

steve87, nigdzie... trzeba rozwalić tą czarną kostkę na zaworku start/stop i wtedy podepniesz się +12V. W tym nawet jak dasz 12V to nie odpali bo tam siedzi druga część immo.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: vagpumpe » wt sty 27, 2015 00:59

Jako,że nie wiem w jakim temacie pisać to tutaj dopytam.Jaką turbinę wrzucić do mtdi można jeszcze????mam td04-13g bodajże,pompa 12,wtryski 290tki i jest za mała według mnie.Do jakiego doładowania można ją kręcić???



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » wt sty 27, 2015 10:41

vagpumpe, dlaczego uważasz, że td04 13g jest za mała?? Auto nie jedzie czy obficie dymi?? Setup masz konkretny.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: vagpumpe » wt sty 27, 2015 11:12

Dymu jest sporo i doładowanie mam 1.25 ustawione na niej,bo nie wiem do ilu podoła



Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Havan » wt sty 27, 2015 11:53

tutaj masz możliwości TD04-13T
" onclick="window.open(this.href);return false;


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » wt sty 27, 2015 12:09

vagpumpe pisze:Dymu jest sporo i doładowanie mam 1.25 ustawione na niej,bo nie wiem do ilu podoła
1.2 bara to ona ma w serii boostu, auta z tą turbiną po chipie jeżdżą na doładowaniu 1.5 bara i tyle możesz dać. Na filmie od Havan, masz w podpisie 1.7 bara. Tylko z tego co pamiętam od pewnego doładowania już nie ma żadnych przyrostów w mocy. To chyba było koło 2 barów, ale mogę się mylić.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: vagpumpe » wt sty 27, 2015 16:05

Tylko ten film kiedyś oglądałem i pisało bodajże gtb2260vk a nie td04,tylko teraz wszystkie tematy z info o tym filmie wyczyszczone są.To znaczy,że 1.5 mogę śmiało ustawić????



Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Havan » wt sty 27, 2015 16:18

to jest film na bank z td04. spokojnie podkręcaj


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Awatar użytkownika
witboy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lis 19, 2011 22:44

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: witboy » wt sty 27, 2015 22:31

ja w bmw e34 jezdzilem na 1.4-1.5 bar w peak i smialo radzila sobie fruwajaco..tyle ze tam mapsensor mialem do 1.5 bara wiec jak lekko przeladowal ponad 1.5 bar to juz ecu ciol...


MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi

Obrazek

Wesoły Roger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 09, 2011 00:29

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Wesoły Roger » sob sty 31, 2015 01:21

Witajcie, ja mam takie pytanko. Przy zastosowaniu pompy z Iveco 2,5 TDI pasuje blokada rozrządu oryginalna od 1Z na kole pompy wtryskowej czy też trzeba kombinować z przestawianiem paska o ząbek w którąś stronę ? Kółko mam przerobione od 1,6 TD nie jestem tylko pewien czy wycięcie na klin pozostało w ori miejscu, ale przyjmując że pozostało ori wycięcie pod klin to jak będzie ? I jaki statyczny kąt wtrysku ustawić ? Taki jak ori dla 1Z tzn 0,52 czy może coś innego ?
Pompę mam dokładnie tą: http://olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-iv ... 7yusz.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest to pompa 11mm.

Pozdrawiam.


1989 Audi 80 B3 2.5 V6 mTDI project and 1989 Passat B3 1,9 mTDI :)

Awatar użytkownika
ferdek16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 15:51
Lokalizacja: Golczewo

Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: ferdek16v » pn lut 02, 2015 21:29

witam.ja mam takie pytanie.aby uzyskac moc seryjnej 90-tki w mtdi wystarczy pompa 9 mm koniecznie bez grzyba.(cialem sie z golfem mk2 1.9 tdi 1z i szlismy leb w leb).mialem mtdi w vw jetta a2 na pompie 9mm wlasnie tylko ze zwiekszona dawka i zwiekszonym zakresem gazu poprzez podpilowanie gory pompy.auto kopcilo dosyc mocno.nie znam oznaczen skrzyni ale v-max to licznikowe 185 i swietna elastycznosc.wiec jaka korzysc bylaby z zalozenia pompy z LDA poza brakiem dymienia na niskich obrotach?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości