Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » wt lip 22, 2014 18:25

musiałbyś rozkręcić jeden wtrysk i zobaczyć oznaczenie



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » wt lip 22, 2014 18:39

Może wcale ciśnienia nie były ustawione. Żeby sprawdzić jakie masz rozpylacze musisz je rozebrać.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » wt lip 22, 2014 21:54

kot743 pisze:Jakiś czas temu kupiłem od znajomego wtryskiwacze Bosio 230stki ale po strojeniu wyszło za mało mocy (180KM) i prawdopodobnie coś z nimi jest nie tak możliwe że ciśnienia się rozjechały lub że to nie są 230stki a 216stki. I jestem ciekaw czy można jakoś je sprawdzić czy są to 216stki czy 230stki?
rozkrecic i przeczytac oznaczenie z koncówki
potem skręcić momentem 40-45NM - potrzebny klucz dynamometryczny



Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » śr lip 23, 2014 07:10

Dzięki zapytam się mechanika czy ma klucz dynamometryczny. A jakie oznaczenie mają 230stki a jakie 216stki ?


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » śr lip 23, 2014 12:19

A farelli bosio jakie ma oznaczenia bo podobno tej firmy są końcówki


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr lip 23, 2014 13:18

kot743 pisze:farelli bosio jakie ma oznaczenia bo podobno tej firmy są końcówki
cowboy pisze:230 na napisane Powerplus 764



Awatar użytkownika
kot743
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
Lokalizacja: Grudziądz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: kot743 » śr lip 23, 2014 13:27

Dzięki za informacje


Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mechatronik1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: mechatronik1988 » wt sie 12, 2014 11:10

Czy założenie przerobionej pompy na 11mm ma jakiś sens do seryjnych wtrysków z ahu? 216 wysłałem do sprawdzenia a 11 leży na półce i się kurzy. Robił ktoś takie eksperymenty? jaką moc można osiągnąć z takiego zestawu?



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » wt sie 12, 2014 17:47

mechatronik1988, napisz coś więcej o pompie i dalszych planach



mechatronik1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: mechatronik1988 » wt sie 12, 2014 20:32

Tłokoroździelacz 11mm renia fala z afna reszta z 1z podbite ciśnienie wstępne do 13bar.
mam zrobiony leciutki program pod 10 i 216 (te chyba były lipne) poszły do sprawdzenia.
turbo TD025L3-08T-3.3 pompuje 1.3bar
Plan sprawdzić ile turbo może znieść i jaką moc można na nim osiągnąć.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: EnejVW » wt sie 12, 2014 21:43

to ja bym zakładał



mateusz233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz sty 15, 2012 22:02

Re: Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: mateusz233 » wt sie 19, 2014 13:51

Silnik ALH po chipie na 116 KM. Czy jezeli założe wtryski 216 to bede mógł na nich normalnie jeździć bez korekty? Nie bedzie dymił? Planuję jeszcze turbo ASZ i program w późniejszym czasie.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: italiano_83 » wt sie 19, 2014 14:34

W ALH wtryski są mniejsze, więc po założeniu 216 jeszcze więcej gnoju poleci przez tłoki, nie wiadomo ile tam jest polane i jak, dymu na pewno przybędzie, pytanie co stanie się z niutonem na dole, żebyś za chwilę sprzęgła nie upalił. Bez korekty na ori można jeździć, więc mając program odpuść sobie montaż wtryskiwaczy do momentu strojenia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości