co to jest??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co to jest??
podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
mietek
- Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: co to jest??
pewnie chodzi o ten zaworekplur pisze:podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
one czesto sie psuja
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46246068
www.vrservice.pl
-
Sylvo23
No gdyby był to zwykły diesel to ok ale to jest TDI i tu już mamy elektronike a to dwie bajkiSylvo23 pisze:hmm ,na dieslach nie znam sie zabardzo,ale chodzi pewnieo to rze auto dostaje rope a nie powietrze,takjakby sie przepływomierz zepsuł ,pasowało by zebys sobie doładowanie zmierzył,moze to nie czyjnik tylko zawór opustowy sie zwalił,ciezko wyczuc nie widze problemu
mietek
-
Sylvo23
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości


