Straszne błędy w silniku - help

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Straszne błędy w silniku - help

Post autor: Komas » śr mar 10, 2010 01:23

Witam serdecznie
Po sprawdzeniu silnika w VW Polo 1,9SDI a konkretnie pompy VAG pokazał mi cos takiego
W załączniku wyniki z diagnozy

Błędów było sporo większość się pokasowała ale dwa wywala na zmianę

01168 Zawór zwiększania obrotów biegu jałowego - N177

01050 Układ grzania świec żarowych

Spirala ciągle mruga i to jest główną przyczyna


Wcześniejszy błąd 01266 Przekaźnik świec żarowych - J52. podejrzewam że ma związek z błędami i jest walnięty

Reszta błędów to sterowanie pompą jest totalnie rozregulowana


01167 Zawór ograniczenia pełnego obciążenia - N194

01269 Zawór początku wtrysku - N108

01052 Potencjometr sygnału obciążenia - G157

01204 Czujnik temperatury silnika - G27

Wszystkie błędy poza 01168 i 01050 wykasowały się ale mogą się pojawić z powrotem
Czy to jest oznaka że pompa umiera? Jak to poustawiać a może zna ktos jakiegoś dobrego mechaniora od diesli we Wrocłwaiu?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 10, 2010 03:19

Komas pisze:Czy to jest oznaka że pompa umiera?
Nie, z pewnością to nie pompa, wtedy nie odpalałby na ciepłym, albo pompa by grzechotała.
Komas pisze:było sporo większość się pokasowała
Jeśli jes błąd to znaczy, że coś trzeba sprawdzić, jeśli się skasuje to nie znaczy że za tydzień wszystko będzie ok.

Fajnie jakbyś opisał co się dzieje z autem, bo podejżewam, że jeśli pół silnika nie działa, to auto zasuwa jak poczta polska.

Jak wszystko na raz pokazuje błędy to raczej pierwsza do obadania jest wtyczka i wiązka przy silniku. Pompy boscha są raczej odporne na zajechanie, prędzej wtryski padną.



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr mar 10, 2010 09:42

Auto śmiga bardzo dobrze. Problemy były przy odpalaniu i przy wolnych obrotach na zimnym silniku. Pompa nie jest boscha tylko Lucasa.


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości