Pewnie wiele osób miało styczność z tym immo bo to chyba jakiś immo na dopłatą był do golfa. Po oznaczeniach widać że był w aucie od początku.


A więc do rzeczy:
Immo nigdy nie działało. Przed jak i po zmianie silnika. Pewnie było rozbrojone już kiedyś. Nigdy nie potrzebowałem kluczyka do niego.
Wywaliłem te 2 rzeczy które widać na zdjęciach. Oraz wiązki do tych rzeczy.
Zostały mi 3 grube czarne kable które gdzieś są wpięte w skrzynce bezpieczników i z tymi jest tylko problem bo:
1) przeciąłem jeden z tych czarnych kabli - 0 reakcji, auto działa normalnie - widocznie wcześniej zdezaktywowany
2) 2gi czarny kabel po przecięciu - odcięte zasilanie od pompy - więc trzeba by było zrobić by przywrócić seryjne zasilanie do pompy a nie przez ten kabel
3) 3ci czarny kabel - odcięty zapłon - analogicznie jak podłączyć by zapłon był bez tego kabla?
No i na koniec pytanie co robi immo w aucie prócz odcięcia zapłonu i pompy paliwa? Pytam bo nie wiem co robił kiedyś pierwszy przecięty kabel.
Dzięki chociaż za jakieś podpowiedzi jak podłączyć zasilanie do pompy i zapłon żeby było dobrze. Domyślam się że ludzie nie są telepatami i nie wiedzą jak mam w skrzynce podłączone to ale wiedzę na temat tego jak powinno być seryjnie pewnie ktoś ma. Na razie kable nr 2 i 3 podłączyłem jak były. Nr 1 zostawiłem przecięty. Auto pali i działa OK.