Witam,
Panowie czy alternator bosch zamienię w miejsce Valeo 90A plug and play czy coś trzeba modzić, auto 1.8T Gti, silnik agu.
Nie jestem do końca pewny czy nie obejdzie się bez przeróbek.
Alternator Bosch zamiast Valeo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Alternator Bosch zamiast Valeo
ja w swoim zamieniłem bosch na valeo - żeby było ciekawej 120A z diesla na 120A z benzyny 1,6 - wszystko pasuje, ładuje jak trzeba
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Alternator Bosch zamiast Valeo
Nieraz moga się altki różnić kształtem wtyczki. Bosch ma z 1 strony zaokrągloną a Valeo mogą być prostokątne.
Alternator Bosch zamiast Valeo
Valeo jest gorsze i droższe w naprawach od boscha.Do tego diesel ma sprzęgiełko na pasku a benzyna nie.
Alternator Bosch zamiast Valeo
hmm a ten z benzyny miał sprzęgiełkoorel11 pisze:Do tego diesel ma sprzęgiełko na pasku a benzyna nie.
jak zdechł - nie opłacało się naprawiać - taniej było wziąć używkę. Co do Boscha - potwierdzam - wytrzymał 435tys km - zobaczymy ile wytrzyma VALEOorel11 pisze:Valeo jest gorsze i droższe w naprawach od boscha.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości