
ANALIZA WYKRESU TDI 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ANALIZA WYKRESU TDI 1Z
Witam . Chciałbym uzyskać wasze fachowe zdanie na temat mojego wykresu . Jest to silnik 1Z plus 0.216 program w ECU PROJECT reszta seria . Martwi mnie to falowanie momentu i mocy , moim zdaniem trochę niski moment oraz dołek widoczny na wykresie od około 2100rpm do 2600rpm .Czy są to powody do zmartwień ? Będe bardzo wdzięczny za wasze sugestie w tym temacie . Pozdrawiam
			
													
					Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2014 15:36 przez pvdzi23, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- stefano189
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 789
 - Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
 - Lokalizacja: Gliwice
 
ANALIZA WYKRESU
1Z to stary " kibel " i jest trochę podzespołów które mogą niedomagać.
Można auto porządnie zlogować, looknąć jak pompuje turbo, jaki kąt wtrysku, co pokazuje przepływka, jakie ciśnienie wew. w pompie.
W sumie to można tak do rana wymieniać. Poza tym jak na ten silnik i jego wiek, to i tak ładne kreski wyszły. Jak chcesz więcej,to bez porządnej diagnostyki się nie obejdzie.
Temat logowania podwieszony w dziale diagnostyka.
			
									
									Można auto porządnie zlogować, looknąć jak pompuje turbo, jaki kąt wtrysku, co pokazuje przepływka, jakie ciśnienie wew. w pompie.
W sumie to można tak do rana wymieniać. Poza tym jak na ten silnik i jego wiek, to i tak ładne kreski wyszły. Jak chcesz więcej,to bez porządnej diagnostyki się nie obejdzie.
Temat logowania podwieszony w dziale diagnostyka.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm" 
WYNIK
 = --- PS / --- Nm 
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

						WYNIK
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

ANALIZA WYKRESU
Dzięki za odpowiedź . Może wpływ miało też to , że 4 razy w krótkim czasie był hamowany . I icek nie dał rady . Chciałem przeanalizować wykres bo czesto widziałem 1Z z momentem 300 i wiecej z tych samych modów . Dodam że był kat i ori kolektor z egr. Teraz mam wymiane rozrządu popychaczy oleju filtrów itp. Jak to ogarne to prawdopodobnie wybiore się na pomiar na tą samą hamownie . Bede miał porównanie . Zobaczymy co dało wycięcie kata zaslepienie egr i kolektor awx  
 . O ile w ogóle coś dało 
 Chciałbym też zrobić logi ale niestety nie znam nikogo w pobliżu kto by to ogarnął .
			
									
									- 
				spawacz
 - Forum Master

 - Posty: 1533
 - Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Kontakt:
 
ANALIZA WYKRESU TDI 1Z
mysle ze musisz dociag na WG zwiekszyc i bedzie ok.
			
									
									Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
