Od dłuższego czasu śledzę uważnie te forum, ale nadszedł czas na zarejestrowanie się, ponieważ zostałem "szczęśliwym" posiadaczem Golfa II 1.6 kat (51kW) benzyna rok 1990.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kupiłem golfinkę tydzień temu po cenie "złomu". (Uratowana przed złomowaniem) Odbierałem ją w opłakanym stanie brudną i zaniedbaną ale na szczęście tylko z zewnątrz, ponieważ stała ponad pół roku.
Odpala od strzała, ale..
1) - Po odpaleniu wszystko chodzi jak należy, ale na mój słuch i wzrok wyczuwam zaburzenie pracy silnika (gubi obroty co jakiś czas jakby spadały lekko w dół) + "wystrzały" z tłumika.
2) - Ogromne zużycie paliwa, za 125zł zrobiłem z ~200km, bak jest cały oraz żadnych wycieków na ziemi nie widać.
3) - Silnik nie nagrzewa się do 90C, tylko pozostaje w okolicach 80C, ale wykryłem, że dostaje się lewe powietrze z wężyka, który został zaznaczony na zdjęciu nr1, gdy silnik był rozgrzany i pracował postanowiłem zakleić to izolką dla samego sprawdzenia, nagle temperatura doszła do 90C oraz załączył się wentylator o dziwo pierwszy raz, ale ciągle go zassysało, jakby nie było drożności i cały wężyk się skurczył (widoczne na zdjęciu) i znów temperatura spadła i wyłączył się wentylator. Dzisiaj wymieniłem wężyk i niestety bez zmian.
Proszę mi wybaczyć, jeżeli słabo to opisałem nie jestem fachowym mechanikiem, uczę się i wiem, że to nie jest wytłumaczenie.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gdyby ktoś pomógł mi wymienić co gdzie się znajduje na zdjęciu z tych ważniejszych rzeczy.
Pozdrawiam serdecznie!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_57ee9b1180c757ea362916f7199e0.png)